Thursday, September 07, 2006

Torsdag

Naa e de torsdag, aa eg har tidenes gangsperr. Va paa fotballtrening paa tirsdag. Pastoren i den lutherske menigheten paa plassen e trenar. 50 ditt aa 50 datt. Opp aa ner trapper, rundt aa opp aa fram. Isje akkurat saa moeje ball. I dag ska eg paa ein nye ronde. Maatte ha me meg et bilde av meg sjoel saa di sko lima paa ein plakat. Saa naa e eg medlem. Paa soendag e de kamp.

I gaar va me paa misjonermoede aa aad pizza. Me sang sangar i et hoegt toneleie aa aad kjeks aa drakk kaffi. Dette ska me gjer aen kvar onsdag. Utenom sport aa spansktimar har me ganske moeje fri. Det betyr at i dag ska eg kanskje vaska sokkar aa klippa haaret mitt. Haaret mitt e utrulig toert, aa eg faar dreadsklompar i endane. Bler noedt te aa kjoeba balsam i dag. Itte kvart saa me bler meir habile i spansk ska me kanskje involvera oss litt i naage aent aag. Me faar sjaa. Isje saa moeje aa bekymra seg oeve her.

No comments: