Saturday, September 02, 2006

Ankomst og fysste dagar

Meg aa Torhild har naa offisielt ankomt Bolivia. Me har isje faat flytta inn i huset vaart ennaa, de e isje ferdig. Saa naa ligge tingaa vaare aa flyde i et midlertidig hus. Eg har nesten isje kler igjen, har bare me meg 4 bukser, aa di bler skitne paa ein dag mesten. I dagmaares, (itte bare 4 dagar, litt uvanligt) brente me (Torhild) vaare fysste dopapir. De gjekk visst oeve all forventing syntes Torhild.

Flyturen ner gjekk utrulig bra, ingen saa har klart seg saa bra som meg aa Torhild fekk me hoerra ittepaa. Saa de saa. Den fysste dagen spiste me frogost aa middag, aa eg holdt paa aa etteleaent for me fekk mad langt oppi halsen aa helst litt oppi monnen aag. Men altsaa, de aller mest sensasjonelle saa har skjedd her nere e at eg vaakne klokkaa 7 kvar dag. Altsaa, ka gir du meg, kvar dag! Aassaa sovne me i 9 tiaa. De e heilt sjukt, men de e umuligt aa sova videre naar ein fysst har vaakna.

I internetthallen me sitte i naa, e der ca 20 skulekledde guttar, 3 armerte (?) smaaguttar, ein gutt me runde briller, 2 jenter aa ein halvvoksen mann me kroeller. Di armerte ser paa ein musikkvideo som oevedoeve de mesta i lokalet. De e rett foer di bejynne aa dansa.

Hasta mañana!

1 comment:

Fjelltun bibelskole said...

Hei Marie:)
Så kjekt at du har fått deg blogg!:)
Eg snakkte me mor di i går, på Vaulali. Det va kos ;) Håbe dåkk fortsatt har det bra.. Sykt at dåkk faktisk e i Sør-Amerika nå, å eg sidde her på et rom i Stavanger. syge sinn..
Men gla i deg=)
Hm.. Klare kje heilt å endra på kim dette innlegget bler frå, for eg e på ein måde innlogga på Fjelltun-bloggen, så klare eg kje logga meg ud:p
Men jaffall: hilsen Mallin :)
(mallin.weblogg.no)