Friday, September 15, 2006

Hei, naa e de plutselig fredag igjen aa eg skulke jobb. Har hatt to lange netter aa naa ska eg heim aa lesa bog aa verr snill me meg sjoel. Sko hatt lagt ud naagen bilder av huset vaares, men datamaskinen har svikta meg. Hoer naa: ann gaar paa men slaar seg av itte ca 10 minutter. Ka kan de verr? Hjelp meg...

Uansett, me har flytta aa blitt venner me hundane. Bade lukte moeje bedre enn de forrige, aa kjoeleskabe e stoerre. Paa torsdag, i gaar, va det dia de Cochabamba. Den gjekk eg merr elle mindre glipp av i aa me at eg isje va saerlig istann te aa gjerr naage saa helst. Men paa onsdagen fekk me me oss fyrvereriet i byen fra verandaen, aa udoeve naattaa hoerte me aag ein del. Har ein hane i hagen, aa dokk sko bare hoert koss den gale. Han har ein lange tynne hals aa lage kakle-gale lydar om morningen. Imaaraa bler de kamp viss eg ska faa sova lenge.

Torhild, hehe, va paa kino i gaar me gjengen fra barnehjemmet, aa haha, hu kom seg isje inn i gaarden naar hu kom heim. Noekkelen virka isje. Hoho, fysst trudde hu at hu maatte sova ute, men te slutt, itte blaamerker aa skraber klarte hu aa klatra oeve mursteinsgjerdet. Hallemann for et syn de maa ha vert. Men men, alt vel.

1 comment:

Camilla=) said...

Heeei! Å, eg savne deg eg.. Glede meg te å treffa dåkk, sjøl om d sikkert kan ble in långe busstur;) Åsså håbe eg at du kan værr masse goe mot deg sjøl;) Me har egentligt lert ganske møje nyttigt her! Viss du drikke masse vann, å passe på å vaska hendene, bler du kje sjuge:) Love, marymi=)