Saturday, September 30, 2006

Kino aa nattlige eventyr

Itte me flytta blei de slutt paa spennande innsekter aa farlige edderkoppar. Me bur i 2. etasje aa har fast vaskedag paa loerdagar, aa daa snakke me vasking av alle golvaa. Hehe, men dokk sko sitt flaagene her, di e saa utruligt daffe. Kvar loerdag, utstyre eg meg me et stykke avispapir aa gar bort te vinduene. Der sitte di vettu, aa naar eg vifte litt me papiret samle di seg i ei klynga aa saa e de bare aa griba fatt. Eg drebe ca 20 fluer paa to minutt. Isje for aa skroyda altsaa, men for aa gi et lide innblikk;)

I gaar va ein fantastisk dag som begynte temmeligt daarligt. Eg fekk sje lagt meg foer 12 for eg va paa trening, aassaa sto me opp klokkaa halv 7. (Gjer me naa uansett kvar dag.) Det va sinnsjugt kaldt i veret, aa baade meg aa Torhild hadde vondt i halsen i tillegg te litt, ehm, koss seie me det daa, hm, diare. Men altsaa, eg va vaagen heile dagen, aa ongane va loegne. (Te Camilla, me har lert et par aa sei: Aa sjaa paa gamle majnen)

Om kvelden spaserte me ner te prosjektet, for di sko visa film. Rektignok viste di ein mexikanske moralfilm me meir elle mindre goe skuespelerar, men stemningaa va der sje naage aa sei paa. Fysst spelte me fotball i moerke me ca 30 ongar som rakk oss te livet, foer eg fekk ett kyss midt paa truten av ei jenta.

Kinoen va ute, heimelaga paa ei eng. Et svaert lagen som blafra i vinden va hengt opp i naagen trestolpar, aa ein prosjektor sto paa et bord me siaa av ein hoytalar som me utaktisk satte oss paa siaa av. Eg hadde ei jenta paa fanget, aa satt te beinaa mine isje hadde meir ork igjen aa oyrene mine va skrale av all lyden. Saa flytta eg meg vekk fra pinnestolen aa satte meg paa markaa blandt foelelseslada indianerdamer aa ein upaavirka Diego. Va nesten liga kjekt aa sjaa paa stjernene aa alle folkaa som aa sjaa paa lerretet.

Filmen handla om ekteskapet aa hadde vold mot kvinner som deltema. Det va litt spesielt aa sjaa alle som grein, aa tenka at mangen av di har opplevd detta. Omtrent halvparten, elle eg vett isje egentlig men eg vett at det e mange, av ongane i prosjektet har far som har stokke av.
Itte filmen va de fryktelig kaldt, men me holdt oss samen aa fekk servert varm melk me ris i. Den smakte nesten som melkegroed, bare litt soedare. Passte kanske litt bedre for Torhild enn for meg, men faar du naage saa faar du naage.

2 comments:

Camilla=) said...

Ååå, marie, eg e så gla i deg!=)

Eileen og Espen said...

Åååå....savne deg eg Marie!