Thursday, September 21, 2006

Egg, bursdag aa vind

Naa e eg tebage i store form aa satse paa aa fortesetta i denne formen framove.

Men du for ein fantastiske dag me hadde i gaar! Snille Torhild spiste opp heile egget eg fekk i maden min i prosjektet mot at eg aad osten hennas. Me sammarbeide ganske greitt saann. Eg hadde me meg fotoapperatet aa fekk tatt masse bilder, aa itte ongane forsvant, hadde me bursdagsselskap for Torhild. Olga hadde lagt vafler (Vaffeljern fra Norge) aassaa fekk me kjeks aa juice. E ein skikkeligt fine gjeng denne staben. Di fnise aa ler, men kan isje kjoera bil. Som avsluttning hadde me konfetti-krig.

Har lyst aa kjoera kurs i matematikken paa ka tal som blir ti te samen. Alle ungane telle paa fingrane elle telle prikkar i boegene sine.

Eg lure paa ein ting, ane dokke kor moeje lusaegg de gaar ann aa ha i ett haar, aa kor lange ti de tar aa renska de? Elle vett dokk i de heila tatt kossen lusaegg ser ud?

Hehe, madveien te meg aa Torhild e ganske spesielle. Me (spesielt Torhild) har akkurat hatt ein havregrynsperiode aa gaar naa i desse dagar oeve te toast. Saa faar me sjaa ka de nesta bler.

Neste gang ska eg skriva om veiane aa di farlige tingaa i Cochabamba. Dette blei lide sammenheng, men naa vil Torhild gaa, aa siden de e hennas lade-som-bursdag-siden-eg-va-daarlige-sist-bursdag-bursdag saa faar me vel de.

2 comments:

Camilla=) said...

Marymi, du å du koss eg glede meg te å treffa deg ijenn! Nå har me fått veda reisetiene; 26 oktober 0740. Jaffal sirka sikkert:D Hørrtes gang ud me lade-som-bursdag-bursdag må eg sei. Føle eg kjente ijenn torhild der ja, håbe u kje lese dette..:D Vett kje så møje om lus, men d kan vel ble et interessant samtaleemne om någen veger.. Hehe.. Dåkk må ha d så veldigt fint, å husk eg e veldigt gla i deg=)

Eileen og Espen said...

Marie, Marie=) Savne deg eg! Ser deg så føre meg når du skrive...Hadde jort seg me ein goe klem i frå deg nå, men den får me drøya t April, elle e d kansje Mai foressen....ai, ai,ai! Jaja, e jaffal veldigt glae i deg!
(vett helle ikkje så veldigt møkje om lus nei)