Monday, September 11, 2006

Sjukdom, helg aa skorpionar

Saa har me hatt vaar fysste ronde, elle Torhild har hatt sin fysste ronde. Eg har bare fyllt me aa observert. Me sko egentlig ha lunsja sjaa Olga, som eg trur e ein av di beste kokkane i coch. Aa lunsja (som i Bolivia e et verb) , e aa spisa masse varm mat. Har frokost naar ein staar opp, lunsj ca klokkaa 12 aa middag (som e mindre enn lunsj) klokkaa 6. Meg aa Torhild spise ennaa litt hytt. Uansett konne me isje gaa te Olga siden Torhild isje konne eda naage. Saa de blei kjerkegang aa bytur i steden.

Butikkane e aapne paa soendagar aag, saa i gaar kjoepe meg aa torhild melk, sukker aa havregryn. Uuuutruligt kor godt de smakte, maten her nere e ellers veldig toerr. Eg spelte kamp me jentelaget paa kvelden, aa ittepaa naar eg dusja kom det ein skorpion paa veggen. Ein liten roe, opplagt skorpion. Eg tenkte at javel, de va jo koseligt. Viste seg ittepaa at eg burde ha drept ann, for naa gaar ann rundt i leiligheten vaar aa gjer seg farlige. Neste gong ska eg gjer de. I dag, i spansktimen, fekk eg teint opp andre farlige dyr som eg maa drepa me ein gong eg ser di. Sorte enke td. Tarantellar maa me spraya trur eg, e sje heilt sikker.

Seinare i dag ska me flytta (vekk fraa dyraa) ca 2 kvartaler, te ein aen leilighed. Den e svaere aa har ein harde sofa, men ein sinnsykt fine veranda.

De va de, e for svolten te aa skriva naage merr ahora.

2 comments:

Karin said...

der har ho jammen hu og fått seg blogg! Blir gøy å følla me dåke der nere!! Ta vare på dåke sjøl, å bli kvitt dei skorpionane..

Camilla=) said...

Hei! Offa, hørres skummelt ud.. E der mången ekle kryp der nere? Du forstår ka eg meine me ekle går eg udifra..;) E veldigt gla i deg, å nå har eg fått meg blogg bare så eg kan legga inn comments:D