Tuesday, January 09, 2007

C og A

Som hu sa Margit, Buenos Aires e ein slags blanding av London, St. Petersburg aa Paris. Store gater aa bygningar, litt avstand aa mange mange mennesker. Eg har saa utruligt mange bilder i haave mitt naa. Ein mann som gjer fra seg temmeligt aapenlyst i ein park, ett tvillingpar som jage duer, ein gammal og ein ung mann som sove sammen paa graset. Aa ikkje minst Torhild i ivrig tangodans i gadene.
Me har vert her i 5-6 dagar, saa naa har me flytta ud av hostellet aa vente paa baat te Montevideo. Der ska me bada aa slappa av. Det e utrulig gudd me sommarferie to ganger i aaret, savne isje vinter. Men salte saa eg svir paa bagen, eg savne aa isje gjer det. Mauraa i parken paa siaa av busstasjonen bide nesten liga gale som di i Sogn og Fjordane gjorde daa eg sette meg i ei tua paa blaaberjakt her om sommaren. Vel, saa lenge, saa vel. Glede meg te di neste dagane aag eg.

1 comment:

Anonymous said...

Konge=) Nyd Argentina for d e sjeefs=) Men d va veldigt kjekt me besog av dokk!!=) Dokk maa gjerna komma tebage.. Saa kan me laga litt merr kalkun=) Du hadde jo roen paa waldorfsalaten... hehe=) Snakkis. Husk solkrem aa kos dokk masse=)