Sunday, January 14, 2007

Bussssss...

Me e naagen tutler paa aa ta valg. Det resultere i ein del fram aa tebage me buss aa ein del stirre-ut-i-loftaa pausar for aa sleppa aa gjer naage. Me e paa grensaa te Brasil me naagen fossefall aa proeve aa faa naagen te aa kjoera oss te Rio. Eg har forresten faatt ein liden ting for det der me buss. Di e saa utruligt fine, aa derfor (logisk nok) sinnsjukt goe aa sova i. Paa sist tur blei me servert vin i steppglas og karamellpudding i tillegg te at me fekk baade puta og teppe. Aircondision, ah eg droemme om desse nettene naar eg ligge i oeverste koyseng paa ett 8 mannsrom. Lure paa koss bussen blir i maaraa. Debe ser bueno.

Visste dokk at Torhild lige aa gaa i matbutikkar aa sjaa paa maden, gjerna i timasvis? Hm, det har vertfall eg erfart.

(Klokkaa e halv ti aa det e oppimot 30 grader i rommet. Kveldens oppgava bler aa styrta ei 2 litars flaska me vatn.)

3 comments:

Anonymous said...

Heia Pupp:)
Eg savne deeeeg!!!

Anonymous said...

Sannhei! Du magalausa, eg har ein go ide! Si der e wannabe krig i Cochen, kan daakk jo komma te oss? JAAAAA:D:D

Anonymous said...

HEI!!!
Eg fekk beskje av Miriam å fortella deg at hu e i Cochabamba nå å vil ver der fram t Mandag.. Dei bor på Misjonens feriested..!!! Hu vil veldi gjerna møda dåkke!!!!
klem fra May Bente