Tuesday, December 26, 2006

Go jul!

Me e i La Paz aa eg har besoek av heile familien. Det e andre juledag aa eg har akkurat spist meg god aa mett paa pizza. I gaar hadde me pinnakjoedmiddag samt riskrem som mor mi nekta aa eda. Det har skjedd litt moeje i det sista, med familie fylle det som kjent problemer. Far min blei lagt inn pa sjugehus me blodpropp mens me andre holdt paa me diverse juleforberedelsar. Men naa e han okei aa spise normalt itte nesten 7 dagar paa streng diett. Sjoelva julaftaa va teoretisk veldig lik heima: groet, kjerkegang, askepott og pakkar. Men du saa anderledes. Stemningaa kom isje foer te kvelden, me moerket. (maa skriva ferdig ein aen gang)

Eg e for tiaa uten Torhild aa har forlatt Cochabamba for ca ein maane, planane e aa reisa fysst te Sucre, te Santa Cruz, te Buenos Aires aa saa oppoeve mot heimen igjen. Eg glede meg te aa reisa litt.

1 comment:

Anonymous said...

Heia pupp:)
Takk for julakorte:) Eg blei sååå gla:)
Vettuka marry?? eg savne deg å når du komme hjem kan du komma t Oslo då??
Vettuka?? Eg har oppdatert bloggen min:) Du må innpå å se...oki??
Love u pupp pupp<3
Klem Malin;)