Friday, December 01, 2006

Naa sko eg hatt ett fint bilde, det har eg isje for kameraet mitt e midlertidigt oedelagt. Men sjaa for dokke meg aa Torhild paa flyplassen. Eg rolig aa avslappa med ett par IC norte paasar i haandaa paa ein benk elle staaandes mens Torhild svirre rondt i rommet fra seg av energi aa glede. Naar me kan sjaa Camilla aa Johanna for fysste gang paa lenge, tar hu saapass av at vakten maa lukka doera for aa konna opprettholda ro aa orden. Daa di komme ud, faar Torhild endeligt udloep for energien, aa de bler ett gledelig gjensyn aa ein fin dag. (Torhild har paa seg lyseblaa/lilla jakke aa eg e heilt svart, Camilla aa Johanna har sekkar, aa 7 bolivianerar fylle me paa oss)

2 comments:

quig said...

Hjareleg velkomen på sevheim.no

Anonymous said...

Hehe=) det va ein fantastiske dag d=) kjekt aa se dokk igjen=) aa kjekt va d at dokk ville ta imot teamet vaart=) Visste dokk at me endte opp hos legen paa flyplassen i Santa Cruz!=)Gla i dokk aa glede meg te aa se dokk igjen paa tebageveien=)