Thursday, November 23, 2006

Det e ein nye dag aa me e paa ein nye internettkafe. Den e moerk aa litt anderledes, aa eg har data nr 20. Koss har me det denna vegaa?

I gaar va me i prosjektet, aa daa holdt ongane paa me aa laga kort aa lega me lego. Di har isje lego her, aa eg har oppdagt kor utruligt kult lego faktisk e. Foer bygde eg bare hus aa gjekk rondt me di mennene, tog av di haaret, satte det paa igjen osv. Legoland imponerte meg isje. Fysst naa har eg fonne ud at ein kan bygga alt muligt bissart aa loye, det fins jo isje begrensningar. I det sista har eg blitt veldigt goe paa aa laga alternative fly aa katamaranar saa gaar veldig fort.

Men men, me lege isje bare. Me lage kort, gjer litt lekser aa besoege familiar. Paa ittemiddagen besoekte me 4 stykker. Ein av dei va familien te ein gutt paa ca 12 aar, saa har ein sjukdom saa gjer at han isje kan gaa. Han bur i lag me naagen soesken aa ei mor. Moraa drikke aa e isje heima paa dagane. Naar me kom, va han aleina samen me ein liten gutt paa rondt 3 aar. Di va begge skitne, aa det verken saag fint ud eller lokta godt i huset hans. Ingen do, ingen dusj, bare jord aa daarlige senger. Olga aa Carolina vaskte hendene paa broedrene aa ga di mango aa joghurt. Den minste gutten bare stirra paa oss uten aa eta, skitten i fjeset aa uten tilsyn. Han e den einaste hjelpa som broren har om dagane. Uten aa konna gjer naaken ting sitte 12 aaringen i doeraapningen kvar dag uten aen hjelp enn det som ein 3 aaring kan gi. Kvar dag.

Ka kan eg gjer me dette? E detta laav?

4 comments:

Anonymous said...

hia :)
Nå sidde eg på biblioteket på Drotningborg i Grimstad :)
Me e på turnè me klassen.
Me har ganske go ti på Drotningborg her før møde me ska arrangera begynne, så det e bittelitt kjedeligt...
Men Marie? Eg e gla i deg =)

quig said...

Tenkte eg sko gi deg tri nyheter frå Finnøy.

1. Finnfast-hålet e nå godt underveis. Du ser ein lange slange så går inn i tunnellen på Ladstein. Særs rikt.

2. Silje e gravid. Igjen.

3. Karoline Reilstad har blitt redaktør i Øyposten.

Anonymous said...

Lego e jo heilt legendarisk!

Anonymous said...

Kaare, takk, men kem e karoline reilstad? Eg e sje saa go paa reilstad. Marie