Thursday, November 16, 2006

Server to busy, varme = energi?

Har eg sagt at meg aa Torhild har begynt aa laga kort? Me ska laga 150 kort foer mars. Javel, det hoerrest gjerna ud som me har goe tid, men for meg som isje e berykta for verken kvalitet eller kvantitet naar det gjelde kortlaging e det noedvendigt me saapass me tid. Me har aag ett aent kunstnerisk prosjekt paa gang, saa eg rekne me aa komma berika heim igjen paa mange omraader.

Di siste dagane har vore dominert av ein ting: varme. Varme e veldigt brukandes aa viktig, men de e sje saa himla godt naar solaa presse deg mot bakken aa stikke haal paa deg saa all vaeskaa renne ud av kroppen. Hjernen svikte, aa di fleste andre funskjonar funke daarligt. Foreksempel e de frykteligt varmt akkurat naa. Eg e i ein internettkafe der alle di andre spele data. Guttar heile gjengen, krig. Alltid krig. Di sloss aa skrige stygge ord, e isje saa ulige norske guttar. Kor va eg, jo det e varmt, derfor bruge eg uante store krefter paa aa skriva dette om varmen siden hotmailen ikkje fungere. Det gjer meg sint. Hadde eg vert passelig tempererte hadde det nok vert greitt, men naa e eg altsaa sint fordi verken hotmailen elle eg fungere.

Mine forutsetningar for aa fungera optimalt e: nok soevn, nok mat, lite smerte, at eg isje maa paa do, aa at eg e passelig tempererte. Der har du ett lykkeligt oyeblikk. Naa ska eg gaa aa eda slig at daa mangle eg bare det me temperaturen. Fikse seg nok i Norge tenke eg.

1 comment:

Anonymous said...

Jei, d e varmt her aag:D Aa jett kim saa valse rundt i singlet? Jo, det er mai det, marie:D Glede meg te aa treffa deg, ka vann lige du best? Eg hate cabaƱa, aa lige viva aa vital:D