Saturday, December 09, 2006

Nye utdanningar

Fredagar i Bolivia e isje saa veldig lige paa dei som me har i Norge. Denne fredagskveld va me hoytidelig invitert paa graduasjon for Olga. Hu e ove 50 aar aa har fullfoert et 800 timar langt datakurs. Egentlig sko Carolina visa oss veien, for me visste isje kor de va, men hu kom saa seint at me maatte finna veien sjoel. 20 minutt for seint kom me foer baade Olga, soenn aa di andre vennene. Sermonien va lagt te ein luftig murbyggning, pynta me banner, ballongar aa ein roe loepar. Organisoerar va ein gjeng me nonner som visstnok underviste i baade haarklypp, maling og data.

Heldigvis kom Olga, nesten 1 time for seint. Navnet blei ropt opp, aa hu blei geleida opp den roe loeparen av Jose, mottok diplom og album foer hu stilte seg opp med di andre nyligt utdanna bolivianerane. For ein fantastisk ting, aa nyutdanna seg! Frisoerar, syserskar, dataspesialistar osv. Gamle abuelita va te stede for aa sjaa paa daatteraa si, som saa vidt eg vett isje fekk fullfoera videregaande. Me satt ett stykke bak med huaa godt trekkt ner oeve oeyarene aa teppet godt rondt kroppen. Den 80 aar gamle damaa e naage av det mest fasinerande eg ser.

Itte klemmar, blomsteroverlevering aa helsningar tog me ein taxi trufi te cruzen, henta litt mat aa kom oss heim i 9 tiaa. Naboane hadde fest i gaar aa durte paa me hoege musikk. Torhild hadde lyst aa ringa te politiet aa nabovarsla. Eg sovne jo temmeligt lett, men eg trur Torhild sovna hu aag. Saa sa hu vertfall.

3 comments:

Anonymous said...

dju delje;) syns vell nesten de va litt overdriving aa blanna inn politite her... Eg ville jo bare ta meg ein liten tur opp aa snakka me dei=)

Anonymous said...

I dag fekk eg brev frå det kongelige hoff, og det vise seg at kongen ikkje har vore i Bolivia.

Anonymous said...

Her e beviset på at kongen ikkje har vore i Bolivia.
http://madland.weblogg.no/bolivia.html