Tuesday, February 13, 2007

Februar aa det som foelge med

I dag har me fri, aa siden me isje har fri imaaraa, har Torhild foreslaatt at me kan feira valentinsdagen. Det bler sikkert ett fint tiltak.

Disse to fystte vegene i februar har vore bra, for meg. Torhild derimot har vore sjuk, atter ein gang. Ny tur me amoeber, medisiner, bustet haar aa mange timar onna dynaa.

Eg derimot, har vert aktiv. Har reist te La Paz aa blitt hoydesjuk og har reist te Oruro aa blitt hoydesjuk. I La Paz traff eg Hanna, Marita, Marita aa Jan Ove. Det maa eg sei va ganske lenge siden og ganske kjekt. Marita Sa kjoepte seg blaa gitar aa eg fekk safarikjeks av Jan Ove. Mmm...

I Oruro kjoepte eg aa Carolina 100 ryggsekkar aa betalte blodsprisar for aa faa sova ett par timar paa ett hotellrom me vaatt dasspapir paa golvet aa ingen rull me toert dasspapir (okei, isje det at det e va ei bomba). Men, som carolina sa, det va i det minsta kabeltv, saa me fekk sitt ett par minutter av Frankenstein foer me sovna.

(Det besta med aa verr hoydesjuk e aa setta seg i bussen aa sjaa at dalane nerme seg mens eg kjenne at magen aa kroppen roe seg aa te slutt falla i soevn.)

Eg henge virkeligt ikkje samen. Ka merr? Lista.

Klyppt to lusete, men soete ongar
40 loppestikk
Snart tom for egen litteratur, lese uvanlige boeker
3 kinobesoek paa ei vega
Endeligt faatt kjopt fotballsko aa linser
Det regne moeje

1 comment:

Eileen og Espen said...

Savne deg Marie!!!! Glede meg t påsken for då bør du ha ti t å treffa meg;) hehe...
Glae i deg!