Thursday, October 12, 2006

Me har faatt besoek av Simon aa Torhild! (Torhild? hm, eg meine Arna) Du aa du, eg haabe di har de fint, aa viss naagen lure paa ka di/me har gjort paa e de jo bare aa gaa inn paa bloggane dis. Akkurat naa e me paa ein terminal i Cochabamba aa vente paa aa faa setta oss paa nattbussen te La Paz. Sist eg kjoerte denne rutaa (som for alt i verden blir sagt at e ein fine tur) va eg vanvittig daarlige. Alt eg huske va ein do fylt opp te kanten me urin, naagen roe fjell aa ett uforglemmeligt syn naar me ankom La Paz. Ein by i ei gryda me ett mektigt, kvitlagt fjell pa oeve 6000 meter i bagronnen. Komme eg aldri te aa glemma.

Ett spoersmaal, har Kong Harald vert i Bolivia? Sko eg gjerna likt aa visst.

4 comments:

Camilla=) said...

Altså, e kje knugen fra Bolivia?

Anonymous said...

Eg sitte i millitere å kjede meg litt, å har funne ut at kongen bl.a har vore i:
USA
England
Danmark
Sverige
Brasil
Irland
Belgia
Hellas
Singapore
Vietnam
India
Spania
Sveits
Russland
Frankrike
Kina
Romania
Italia
Vatikanstaten
Canada

Eg har og sendt et brev te det norske kongehus, der eg har spurt om å få ei lista øve kor konge har vore, evt. om har har vore i Bolivia? Men itte all den researchen eg har gjort den siste timen tyde omtrent alt på at kongen ikkje har vore i Bolivia. Kanskje liga greit?

Eileen og Espen said...

Åååå....Marie eg savne deg! Bjunne å bli litt misunnelige på Camilla å Johanna så ska få treffa dåkke! Men, men...me får ta d kraftigt ijenn t sommaren:P
Håpe du har d bra jaffal! GLAE I DEEEEEEG!!!!!!!=)

Anonymous said...

Eg kan herved erklera at kongen aldri har vore i Bolivia. Har fått brev av an.