Saturday, October 21, 2006

Dagane gaar, besoeg komme, reise, komme, reise, komme aa reise igjen. Me har ein sjuk danske i huset aa benytte sjansen te aa visa fram danske boeger, snakka om dansk barnetv, herma litt osv. Kan underholda ein heile kveld.

I gaar spurte eg Torild kor mange ganger me hadde lagt middag sjoel. Konne bare komma paa ein gang. Torhild gjekk rett i forsvar, (e naage u gjer ofta, den politiske delen av u frykte eg) aa meinte at me hadde naa steikt baade bananer aa lagt toast. Saa slig rekna maatte me naa verr oppi minst 8 ganger. Gjekk aa rekna litt paa de aa fant ud at me hadde jo lagt graud, slig at me endte opp paa to middagar paa nesten 2 maanar. Det e jo litt lide, men tross alt har me lagt moeje oppvask.

Eg vaska sengtoeyet mitt i dag. Det blei godt aa reint, men har litt problemer me aa bli toert. For trur du sje at det regne i dag. Herlighet, eg har jo bare ett sett. Kor ofta regne de paa denne tiaa?

Paa mandag drar me te Chile, aa den 4. april komme me heim, foer paaske. Litt tiligt, det va litt nedtur, men saann e naa de! Que te vaya bien!

2 comments:

Camilla=) said...

Javel, dåkk tenkte dåkk ein skikkelige langtur te chile jaffal!:D Du kan godt oppdatera bloggen din litt oftare, eg sjekke nemligt kvar dag..;) Men d va kjekt at du komme heim litt tiligt syns nå eg, då får me påskeferi i lag! Eg håbe at månane går, å at me ikkje lage middag heller:D Men, sannsynligvis, me personar som Johanna å diverse andre i bilde, bler d vel heimalagte middag vanligvis. Men eg ska kje klaga forresten, for d bler jo gudd:D Jaja, eg e jaffal veldigt gla i deg Marie, å d e kjekt å lesa bloggane dine! Have fun in Chile, nå e d bare 4 dagar te me lande i Cochabamba:D For d ska me nemligt før me havne i Sucre;) Ka syns du forresten om Dødsveien? Der e et knippe jenter på teame mitt som har planar om å sykla ner.. Lurt? Ehnei...

Marie said...

Hei, om de e lurt? Eg har for eingangs skyld ikkje undervurdert hoydeskrekken min aa sagt te meg sjoel at de faar du sje lov te. Men de e visst isje saa farlig aa sykla, men bussen som du maa ta tebage derimot... E dokk lenge i cochabamba??? Aa ti faar dokk lov te aa ta i mot besoek??