Tuesday, October 31, 2006

Broed og kaker

I Bolivia: Me hadde ein fine tur te Chile, men som alltid maa me rekna me litt svinn. Akkurat for oeyblikket svinne ein del av ryggen min, for ikkje aa snakka om ka saa svinne paa Torhild.

Eg ska forresten fortella ein ting om Torhild aa meg. I Soer Amerika har di mange broedbakeri. Di lukte godt lang vei, aa naar me va i Chile gjekk meg aa Torhild inn i ein butikk stappa folle av alle mulige slags godtluktande bakverk. Kan nevna ferskt broed, kringler, boller med gul krem i, kager osv. Svolten som eg va, fekk eg lyst te aa spisa opp heile butikken. Mens Torhild derimot, tusle bort te ein krok aa plukke opp eit grovt og toert lite stykke me broed, smile aa betale foer hu fornoyd gaar ut av butikken.

Dette komme eg aldri te aa forstaa, aa derfor heller aldri respektera. Derfor klage eg aa argumentere for aa setta glede aa smaksopplevelsar framfor helse. Men Torhild e liga glae hu, aa daa har eg jo forsaavidt allerede tabt. Ikkje naage aa gjer me de, men eg lure naa fremdeles eg, paa om ikkje eg har det best aligavel.

6 comments:

Anonymous said...

Du å du. Eg savne Bolivia. Men ikkje appelsinsyltetøyet. (Men viss eg kunne tatt ein tur te Bolivia, sko eg åde kun appelsinsyltetøy i ei vega!)

Camilla=) said...

Hei maisen:D Naa e eg aag i bolivia! Konge d;) Blitt solbrent i dag. Men har d fint. Me ska flytta inn i leilighed rundt 1 desember. bler gudd. Men eg e glae i deg eg, me faar snakka om besoeg aa saant seinare!=)

Anonymous said...

Hei hei....
Hørres ud som om du har det fint, d e gudd. Heldige dokke e så har det varmt og godt. Sitter nå i Bayeux, onna et teppe med varmovnane på max og nyte ferien (med andre ord gjere ikkje ein drit og ser på bilder fra london).

Snakkes seinare ein gong.... kos deg... klem Cecilie

Anonymous said...

Brød med gul krem? Høyres ikkje heilt optimalt ut. Og eg hadde vore skeptisk te ka som va i den kremen.

Marie said...

Herlighet, me snakke jo skuleboller, kem lige vel isje skuleboller???

Anonymous said...

au dette va djupt. Eg får ex phil-frysningar.