Saturday, November 03, 2007

Ja te bru øve mosvatnet!

Javel. Alt eg seie for tiå begynne slig. Akkurat som tankane ikkje klare å ordna seg i ein aen rekkefølge. Det e kveld, lørdag kveld å eg e allerede komt heim. Viking vant, det va fint. Dagen har i grove trekk gått me på å vaska syster mi sitt rom. Det har ikkje blitt vaska på ett par år så der fant me møje rart, blant aent ein kilometertellar te sykkel som eg har ønska meg i lang tid (te bruk i et prosjekt som går ut på å finna den aller aller raskaste veien te skulen frå leiligheten). Altså ein sykkelkilometartellar, gjemt onna fleire hundre ark, ett par skulebøker som skulle blitt levert inn i fjor, å alt muligt aent rabe . Eg synes at det e fantastisk.

Her e sykkelrutene mine. Rute 1,2 og 3. rangert frå venstre. Slik ståå e nå kjøre eg rute 2. Den e kjekkast. På torsdag ska eg finna ut kvisleis som e best. Eller, eg må vel sykla di alle tri. Då tar det straks litt lenger ti. Uansett, 2 mot 1. Eg glede meg sånn!!

1 comment:

Anonymous said...

Ka så e merka av t høyre på det kartet? Det ser ut som min leilighet, men muligens ikkje? an ligge der en plass jaffal.. :P
Sånt ps: Digge skrivestilen din..! 5 tomler opp for den ass..