Thursday, November 22, 2007

Har du tid te å eda mango me meg?

Inni mitt håve: Å kjære barn... Å kjære-e barn, kåom hje-em, kå-å-åom hjemigjen. Det e rett før eg kutte ut heile utdannelsen å begynne å synga for meg sjøl på heiltid. Andre tankar tar øvehånd, å oppfatta informasjonen eg lese e umuligt. Eksamensforedraget som sko ha blitt skreve akkurat i dette øyeblikket blir utkonkurrert av ett stakkars blogginnlegg. Sigvart Dagsland synge, det bler for møje for meg.

Eg har ikkje fått sykla te skulen ennå. Det har blitt vanskeligt å komma seg te skulen i det sista. Tirsdag va eg sjuke, onsdag har me fri. I dag e det torsdag men forelesaren va sjuge å eg fant ikkje ut før eg satt på båten at me hadde faktisk 2 andre forelesningar og i dag. Fredag har eg avtalt fellesøving i spansk. Midt på dagen. Det falt meg ikkje inn at me kanskje hadde timar då og. Men eg ska på skulen for det på fredag. Bare at eg sykle ikkje. På mandag ska eg på universitetet. Eg fatte ikkje at eg har så ufattelig møje tid rondt meg, men ikkje klare å bruga denne tiå te å gå på skulen. I dag for eksempel så har eg masse tid. Men eg har ikkje tid te å skriva det eg må skriva. Det e bare sånn det e. Forresten så va det ikkje ett eksempel. Det va det motsatte av ett eksempel.

(Tenk, ein mango, fin mango, kjøpt på Judaberg. Heilt rå. Ligge å modne seg. Flotte mango. Meir enn ei vega, kanskje to. Godgjere seg. Eg skjere av fysste beden i dag. Ede ann opp. Ann e ikkje goe. Smage nesten ingenting. Eg trudde at den kom te å bli kjempe goe.)

8 comments:

Anonymous said...

Glede meg te du kutte ut utdannelsen å bjunne å synge på heilti, eg ska bli din største fan! Starta fanklubb å alt:)
Eg har mista mobilen, eg har mista nøkkelen te huse, men heldigvis har eg vette i behold!..?
Mango rime på charango:)

Fiddan said...

hehe, æ kan være manageren din marie!! Sette dæ opp på folken å alt, kansje me endelig får jokki å camilla t å være me vist du opptre!! Verd ett forsøk!!

Ellers må æ bare sei at æ elske skrivinga de! DU Må bare skrive blogg heile tia. hehe, klems og knips

Anonymous said...

Heh, Marie du e bare så kule du :)
Eni me Fiddi, du må bare skriva blogg heila tiå! hehe:)

Eg har hørrt vekkarklokke-lydar i håvet mitt i heila dag! sykt plagsomt..

Anonymous said...

Du kan få ny mango om du komme innom på handelslaget;) Me har ein sånn ny "garantert fornøyd" matvaregaranti nå, som gjelde om du ikkje e 100% fornøyd..me ska bare smila å sei d e greit og så gi penger eller ny vare tebage..uansett!
trenge faktisk ikkje ha kjøpt an der eingong..!

Sjåast vell om ikkje så lenge då tenke eg=)hehe..de e jo ganske dyre og nå mangoane, vartfall sjå oss!

Anonymous said...

E det fakta at du har oppdatert bloggen? Eg trur ikkje mine eigne auer, dette må var den styste overraskelsen si eg kom te Afrika :)

Her e der mango i fleng, og eg har minst åde 100 mango si eg kom.

I dag va eg på gudstjeneste i Uganda, 4 timar å kjøra og 5-6 mil inn i Uganda. 3 månar gammale kjerka (uten kirkebygning) med øve 200 medlemmar. Konge.

Hanna said...

Maaaarie mi kjaere Marie!! Fekk du deg ny mango av Marita? Eg vente i spenning.. ;) Saa kjekt aa snakka me deg i gaar :) og kjekt aa lesa paa ein oppdaterte blogg :) Du skrive saa bra du, ein fryd for auga og sjela..! Saknar deg min kjaere nydelege venn <3 ;)

konne ikkje tenkt deg aa laggt t ein link t min blogg vel? daa blir eg gla, foela meg me i gjengen liksom.. ikkje d at eg e fornaerma eller naage.. ;)

Naa ska eg snart eda waldorfsalatrester.. oh yeah! Tenke paa deg bare eg hoerre ordet.. :)

Klemmar

Anonymous said...

eee...fiddan..mega har faktisk di beste mangoane så fins...d e eg så sykt sikker på...!! prøv den du marie...hvis ikkje den e go ska eg personli få tak i to nye t deg! Men ja...synga på heilti...d hørres jo bra ut...eg seie jo at du bør synga me den dere syke mørke mannestemmen du har blitt velsigna me;)...hadde slått så ann den...eg låve deg! Eg ska kjøpa cden din eg!:)

Anonymous said...

i seriously love all your writing type, very helpful.
don't give up and also keep posting simply because it just worth to follow it.
looking forward to view alot more of your posts, goodbye ;)